خانه / اشپیل تهران / تولید کنندگان اشپیل در تهران جهت خرید عمده

تولید کنندگان اشپیل در تهران جهت خرید عمده

تولید کنندگان اشپیل درتهران جهت خرید عمده یکی از موضوعاتی است که درخواست کنندگان و مصرف کنندگان این فرآورده علاقه مند هستند که به آن دست یابند.امروزه بسیاری ازمتقاضیان کلان محصولات مختلف؛ترجیح می دهند که بدون واسطه ها،مستقیما به نفراصلی هرصنعتی دست یافته و به صورت عمده از آن مجموعه خرید نمایند.

امروزه به دلیل رشد صنایعی چون خودروسازی، برق فشار قوی، ماشین آلات کشاورزی، تاسیسات ساختمان…. محصولات وابسته و به کار رفته در این صنایع نیز دارای افزایش تقاضای چندین برابری شده اند.تولید کنندگان تجهیزات این بخش ها به دلیل اینکه محصولات خود را در سطح کلان وبا تیراژ بالا تولید می نمایند نیاز دارند؛ تولید کنندگان اشپیل را شناسایی کرده و به صورت عمده به آنها سفارش خرید اشپیل دهند تا بتوانند با قیمتی مناسب فراورده های مورد نیاز خود را از تولید کنندگان اشپیل خریداری نمایند.

تولید کنندگان اشپیل

شرکت پیچ و اشپیل پارس انواع اشپیل های مختلف را دراشکال گوناگون وسایزهای متنوع با کیفیت عالی تولید نموده وبرای کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان درسراسرکشور ارسال می نماید.

پیچ اشپیل چیست

برخی از افراد پیچ ها و اشپیل ها را در کناره هم قرار می دهند در صورتی که این دو محصول بسیار متفاوت هستند.
پیچ ها دارایی اشکال بسیار متنوع و گسترده هستند در واقع پیچ ها استوانه های دارای زروه ای هستند که مستقیماً در سوراخ وارد شده پیچیده می‌شوند یا به وسیله مهره های رزوه شده محکم می شوند.اشپیل ها بدون رزوه هستند در جای خود قرارمی گیرند ومحکم می شوند یا اگر نیاز باشد لبه های آنها به دو طرف خم شده و مانع بیرون آمدن آنها از جای خود می گردد.

فروش انواع اشپیل

کارخانه پیچ اشپیل قم

بازرگانی پیچ اشپیل پارس ازنخستین تولید کنندگان اشپیل است.این گروه در سال ۱۳۵۹ با ابداع اولین دستگاه تولید اشپیل ایرانی در کشور و بومی سازی این فرآورده فعالیت خود را در این صنعت آغاز کرد.گروه پیچ و اشپیل پارس امروزه پس از سالها تجربه چندین دستگاه و خط تولید اشپیل را ساخته و انواع این محصول را در سایزهای مختلف تولید می نماید.کارخانه اصلی در شهرک صنعتی شکوهیه قم واقعه شده و آماده همکاری مستقیم با کلیه مشتریان و متقاضیان این محصول می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122577181
شماره تلفن ثابت: 02177064975
پست الکترونیکی:eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش اشپیل

مرکز فروش اشپیل درجه یک در تهران

مرکز فروش اشپیل در حجم عمده و قیمت ارزان کجاست؟ چگونه میتوان انواع درجه یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.