خانه / اشپیل صنعتی / اشپیل صنعتی جهت خرید و فروش عمده

اشپیل صنعتی جهت خرید و فروش عمده

اشپیل صنعتی امروزه به یکی از مهم ترین محصولات جهت اتصالات حوزه های صنعت مبدل شده به طوریکه بسیاری از خودروسازان برای تامین قطعات صنعتی نیاز به دانستن محل فروش یا تولید قطعات مورد نیاز را دارند.آیا میدانستید اشپیل صنعتی چیست ؟ در کدام مناطق استفاده میشود ؟ کاربری آن چیست ؟ از چه موادی تشکیل شده است؟

برای  آگاهی  جهت خرید و فروش عمده اشپیل صنعتی نخست باید بدانیم که اشپیل های صنعتی چه هستند. این محصولات  در واقع زیر مجموعه  بخش اتصالات قرار میگیرند. اتصالات تشکیل شده از  اشپیل ها ،پیچ ها ،مهره ها  بست ها ، پرچ ها ، پین ها وبه طور کلی هر وسیله‌ای که باعث متصل شدن دو یا چند قطعه به هم می شود.

پس از شناخت اشپیل های صنعتی و محلهای بکارگیری آنها  است که توانایی یافتن محل های خرید و فروش عمده و خرد این فراورده ای صنعتی را به دست آورده  و اقدام به تهیه آنها کنیم . برخی از این اشپیل های صنعتی نسبت به  نمونه های دیگر آن فراوان تر بوده و به دست می آیند و برخی دیگر خواص تر بوده باید سفارش داده شوند تا به صورت اختصاصی تولید شده و  برای متقاضی ارسال گردد.

 انواع اشپیل

اشپیل صنعتی بر مبنا های مختلفی قابل بخش بندی است و این رده بندی ها می تواند بر اساس شکل اشپیل ها مواد تشکیل دهنده آنها، نقطه ای که اشپیل در آنجا به کار برده می شود، همچنین نوع کاربری اشپیل های صنعتی، در مجموع تمامی این عوامل در تقسیم بندی ها موثر هستند.

اشپیل صنعتی

 اشپیل صنعتی بر اساس متریال و مواد به کار رفته در آنها به چند دسته اشپیل آهنی ،  برنجی ، مسی، استیل  تقسیم  گردیده اند. بر اساس شکل اشپیل ها به انواع سوزنی سنجاقی کله گاوی معمولی انبرگیر یکسان و انبرگیر بلند  تقسیم بندی گردیده اند که پیش بین های صنعتی دارایی فراوانی بسیاری از نظر این  اندازه هستند.

پین اشپیل چیست؟

در واقع پیچ اشپیل همان اشپیل صنعتی است .  دسته از افراد  اشپیل های صنعتی را  زیرمجموعه پین ها قرار داده اند و برخی دیگر آنها را در بخش خارها در نظر گرفته اند و نیز گروه دیگری هم آنها را وارده بخش بست ها کرده اند . به طور کلی اشپیل های صنعتی به هر سه  گروه شباهت دارند در عین حال دارای ویژگی های خاص و متمایزی بوده آنها را در هیچ یک از این گروه جایی نمی دهد به همین دلیل باید آنها را در گروه مستقلی به نام  اشپیل صنعتی وارد کرد.

داشتن استانداردهای خاص روشهای آزمایش و تست مقاومت خاص و بسیاری موارد دیگر نیز گویای همین استقلال می باشد . شرکت پیچ اشپیل پارس تولید کننده انواع اشپیل های صنعتی بوده و آماده ارائه این محصولات می باشد .جهت خرید عمده اشپیل صنعتی می توانید با این بازرگانی  تماس حاصل فرمایید.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122577181
شماره تلفن ثابت: 02177064975
پست الکترونیکی:eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

انواع اشپیل صنعتی

انواع اشپیل صنعتی استاندارد خودرو

انواع اشپیل چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟ آیا از استاندارد اشپیل صنعتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.