خانه / اشپیل قم / شرکت پیچ اشپیل قم جهت سفارش عمده

شرکت پیچ اشپیل قم جهت سفارش عمده

شرکت پیچ اشپیل قم از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را این صنعت آغاز کرده و با ساخت اولین دستگاه تولید اشپیل، نخستین خط تولید اتوماتیک این مجموعه را در ایران ابداع نمود. امروزه این بازرگانی انواع اشپیل های مختلف را در سایزهای متنوع تولید نموده و برای کلیه درخواست کنندگان، متقاضیان و مصرف کنندگان به سراسر کشور ارسال مینماید.

شرکت های بزرگ خودروسازی، از مشتریان این بازرگانی بوده، که انواع اشپیل های مختلف را به صورت عمده به این مجموعه سفارش می دهند. گروه پیچ اشپیل با تولید انواع اشپیل های با کیفیت رقابتی با نمونه های خارجی باعث گردیده،شاهد سفارش عمده انواع پیچ اشپیل از طرف شرکت های مذکوردیده شود. همچنین با تولید انبوه انواع اشپیل با قیمت مناسب، جلوی واردات بی رویه این فرآورده به داخل کشور گرفته شده است،مرغوبیت محصولات شرکت پیچ اشپیل پارس درحدی بوده که مشتریان، مصرف کنندگان و متقاضیان ‏میلی به استفاده از نمونه های مشابه خارجی نبوده و محصولات این شرکت را در تولیدات خود به کار میبرند.

شرکت پیچ اشپیل قم

همچنین محصولات شرکت پیچ اشپیل قم در تجهیزات دیگری چون صنایع برق فشار قوی، تاسیسات ساختمان، فلوتر سازی،تابلو سازی، ماشین آلات کشاورزی همچون تراکتور و….دربسیاری از بخش های دیگر مورد استفاده قرار گرفته و با رضایت مشتریان و مصرف کنندگان همراه بوده است.

اشپیل چیست

اشپیل یکی از فرآورده‌های صنعت اتصالات بوده که در بخش های مختلفی از صنایع به کار می رود. این محصول معمولا از مفتولهای آهنی، برنجی، آلومینیومی، مسی و استیل ساخته می‌شود. دارای اشکال بسیار متنوعی بوده و سایز بندی های گوناگونی را دارا می باشد. گاهی شاهد آغشته شدن این محصول به پوشش کاری هایی همچون گالوانیزه گرم و سرد، داکرومات و…. هستیم.

خرید اشپیل

شرکت پیچ و مهره در تهران

شرکت های پیچ و مهره بسیار زیادی در تهران وجود دارند که انواع مختلف پیچ و مهره را برای مصرف کنندگان و متقاضیان و درخواست کنندگان تامین می‌کنند. بورس عمده پیچ و مهره در تهران در مناطق بازار شادآباد، بازار حسن آباد و همچنین محدوده خیابان قزوین می باشد.

اشپیل ماشین

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122577181
شماره تلفن ثابت: 02177064975
پست الکترونیکی:eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.