خانه / اشپیل آهنی / فروش اشپیل آهنی قم

فروش اشپیل آهنی قم

فروش اشپیل آهنی در بازرگانی پارس سالانه در حجم عمده با قیمت ارزان و مناسب و با کیفیت بالایی در سطح عالی به بازار تجاری عرضه میگردد. با توجه به این نکته که مرکز شرکت پیچ و اشپیل پارس در شهرک صنعتی شکوهیه قم واقع شده است محصولات در این مرکز تولید شده و در بازار بزرگ تهران و سراسر ایران قابل عرضه می باشد.

امروزه انواع مدل های اشپیل در بازار صنعتی قابل یافت است که نوع آهنی ان به دلیل استفاده جهت اتصالات صنعتی از جمله چرخ پراید لنت ترمز پیکان آردی پژو پرشیا پژو ۴۰۵ و انواع خودروهای دیگر در شهرک صنعتی شکوهیه قم مورد استقبال قرار گرفته است.

از طرف دیگر صنعت اشپیل سازی در طی سالیان گذشته با توجه به کاربرد این محصولات در زمینه های صنعتی توانسته به ایجاد شرایطی استثنایی برای تولید محصولات با کیفیت و نیز عرضه هر چه سریع تر در بازار خرید و فروش به قیمت مناسب گامی استوار بردارد.

فروش اشپیل

فروش اشپیل خودرو

در این راستا شرکت تولید پیچ و اشپیل پارس به دنبال راهکارهایی است که متقاضیان و مصرف کنندگان بتوانند با حذف هزینه های اضافی که در تجارت سنتی با آن رو به رو هستند مبارزه کرده و اشپیل آهنی و سایر مدل های این محصول را در کمترین زمان ممکن با بهترین امکانات به دست مشتریان خود برسانند. طبق اظهارات فعالان بازار امکان خرید مستقیم محصولات از تولیدکننده واقعی توانسته تا حد زیادی دست دلالان سودجو را کوتاه نموده و تهیه انواع محصولات به قیمتی ارزان ممکن گشته است.

به تدریج شرکت های خودرو ساز و سایر مصرف کنندگان انواع اشپیل برای کسب سود بیشتر استفاده از اشپیل های وارداتی را قطع نموده و به این نتیجه دست یافته اند که با مصرف محصولات داخلی با کیفیت میتوان به اقتصاد ملی کمک می کنند. یکی از موثر ترین عواملی که این فرآیند در خرید و فروش اشپیل دارد این بوده که قیمت ها روند کاهشی پیدا میکنند و به دلیل شرایط خاص اقتصادی امروز و گرانی ارز وارد کردن محصولات خارجی مشابه مقرون به صرفه نبوده و موجب گرانی کالای نهایی می شود.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122577181
شماره تلفن ثابت: 02177064975
پست الکترونیکی:eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش اشپیل

مرکز فروش اشپیل آهنی با کیفیت و ارزان

مرکز فروش اشپیل آهنی با کیفیت ارزان متنی است که متقاضیان زیادی در اینترنت سرچ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.