خانه / اشپیل تهران / فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران

فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران

فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران یکی از امکاناتی است که بازرگانی پیچ و اشپیل پاس روی مصرف کنندگان و متقاضیان این فرآورده به وجود آورده است.فروش اشپیل سنجاقی با استفاده از روش سفارش و فروش مستقیم توسط این گروه باعث گردیده تا با حذف واسطه ها سفارش دهندگان این محصول با قیمت مناسب تری خرید نمایند.

در تهران بازارهای متعدد و مختلف برای انواع کالاها به وجود آمده است، هر یک از این بازارها در نقطه‌ای از تهران قرار گرفته اند. برای نمونه بازار لوازم خانگی در منطقه ای امین حضور قرار گرفته و بازار فروش اشپیل تهران در سه منطقه عمده قرار گرفته است. از آنجا که فروش اشپیل درکنار فروش دیگرفرآورده‌های صنعت اتصالات انجام می پذیرد، بازار فروش این محصولات نیز درسه منطقه اصلی فروش آنها قرار دارد.

انواع اشپیل

مرکز فروش پیچ حسن آباد واقع در میدان حسن آباد یکی از این مناطق بوده که فروش اشپیل در بعضی از فروشگاه های آن انجام می‌گیرد منطقه ی شادآباد دومین مرکز فروش اشپیل است که در حوالی جاده مخصوص قرار گرفته. یکی از قطب‌های فروش اشپیل، پیچ و مهره، بست،پین و سایر محصولات اتصالات می باشد. سومین و مهمترین بازاری که فروش اشپیل در آن انجام می گیرد خیابان قزوین بوده که پاساژ های مختلفی در آن وجود دارد و این محصولات را برای مصرف کنندگان و متقاضیان فراهم می نمایند.

خرید اشپیل

بازرگانی پیچ و اشپیل پاس امکان فروش مستقیم را برای کلیه مصرف کنندگان و متقاضیان به وجود آورده تا بتوانند با سفارش مستقیم محصولات مورد نظر خود را ثبت سفارش کنند،تا پس از تولید فرآورده های آنها برای شان در سراسر کشور ارسال گردد. برای بهره‌ مند شدن از محصولات مرغوب با قیمت مناسب میتوانید به این شرکت مراجعه کنید.

اشپیل ماشین

انواع اشپیل

گروه صنعتی پیچ اشپیل پارس انواع شکل های مختلف اشپیل با کیفیت را با استفاده از مفتول های مرغوب از جنس آهنی، استیل، آلومینیومی، مسی و برنجی تولید می نماید. سایزهای مختلف جهت سفارش اشپیل های سوزنی، سنجاقی، استاندارد، کله گاوی، فنری….. برابر استانداردهای بین المللی این محصول توسط شرکت تولید شده و در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

سازنده انواع اشپیل

منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122577181
شماره تلفن ثابت: 02177064975
پست الکترونیکی:eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت اشپیل

قیمت اشپیل سنجاقی درجه یک قم

قیمت اشپیل سنجاقی درجه یک توسط شرکت پیچ و اشپیل پارس جهت متقاضیان و مصرف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.