خانه / اشپیل قم / فروش اشپیل عمده و ارزان قیمت قم

فروش اشپیل عمده و ارزان قیمت قم

فروش اشپیل عمده وارزان قیمت قم یکی ازنگرانی های مصرف کنندگان شکیل در شهر قم می باشد.اشپیل به دلیل خاص بودن و ناشناخته بودن این محصول اکثرا برای افراد معمولی عبارت گنگ و نامفهومی جلوه میکند.به همین دلیل یافتن آن یکی از نگرانی های عمده مصرف کنندگان و متقاضیان این فراورده بوده است.

اشپیل یکی ازفراورده های زیرمجموعه صنعت اتصالات می باشد.این محصول علی رغم کاربرد ومصرف زیاد بسیارناشناخته است وبرای افراد عادی اکثرا گنگ بوده،به همین جهت جا افتادن تولید کننده های این محصول نسبت به کالاهای دیگر کمی دشوارتر است.شرکت پیچ و اشپیل پارس تولید کننده انواع اشپیل های سوزنی، سنجاقی، فنری، استاندارد…در سایزهای مختلف است.

فروش اشپیل

این بازرگانی از مفتول های برنجی، مسی، آهنی، آلومینیومی و استیل اشپیل های مختلف را درسایزهای متفاوت با استفاده از تکنولوژی روز و بهینه،تولید می کند.با مراجعه به گروه پیچ و اشپیل پارس امکان بهره مندی از محصولات با کیفیت با قیمت مناسب برای شما فراهم خواهد شد.

اشپیل ماشین

درخودروسازی در ماشین های مختلف چند نوع اشپیل به کار گرفته می شود که در اصطلاح به آن ها اشپیل ماشین می گویند. برخی از اشپیل های ماشین گاهی در شفت به کار برده می شوند.بعضی ازاشپیل های دیگر نیزبرای محکم کردن لنت ترمزبه کارگرفته می‌شوند برای نمونه از اشپیل استاندارد برای محکم کردن لنت ترمزخودروی آردی استفاده می شود.ازاشپیل های مهره نیز برای محکم کردن مهره های پیچ مندل درماشینهای سنگین استفاده می شود که اشپیل ماشین برای محکم نگه داشتن مهره ها در آنجا کاربرد دارد.

فروش اشپیل

کارخانه پیچ اشپیل قم

فروش اشپیل در انواع گوناگون از متریال مختلف به صورت عمده با قیمتی مناسب توسط این بازرگانی به کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان انجام می گیرد.این مجموعه با استفاده از روش فروش مستقیم انواع اشپیل،این فرآورده را در سراسر کشوربرای کلیه متقاضیان،مشتریان و مصرف کنندگان ارسال می نماید.کارخانه و مرکز اصلی تولید این گروه در شهرک صنعتی شکوهیه قم بوده و دفتر مرکزی آنها در تهران میباشد.

خرید اشپیل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122577181
شماره تلفن ثابت: 02177064975
پست الکترونیکی:eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.