خانه / اشپیل چرخ / تولید انواع اشپیل چرخ در تهران

تولید انواع اشپیل چرخ در تهران

تولید انواع اشپیل در شهرهایی که پتانسیل صنعتی بالایی دارند همچون تهران و اصفهان برای اتصالات انواع چرخ و مقره با افزایش بالایی برخوردار می باشد.

به دلیل رشد روز افزون به کار بردن انواع اشپیل در خودروسازی ، تجهیزات برق فشار قوی، تولیدکننده های انواع فلوترو شناورهای مختلف و حرفه های  بسیار زیاد دیگری باعث گردیده تا تقاضای خرید اشپیل درجه یک در بازارهای مختلف افزایش یافته و شاهد درخواست‌های متعددی از شهرهایی همچون اصفهان، تهران، قم، تبریز، کرمان باشیم . میتوان گفت به دلیل گسترگی نیاز به این محصول صنعتی سفارش های گوناگون از اقصا نقاط کشور جهت خرید و فروش عمده وجود دارد.

تولید انواع اشپیل

اشپیل چیست

اشپیل محصولی است که در اتصالات به کار میرود و برای محکم کردن قطعات به یکدیگر استفاده میشود .دارای دسته بندی ها و انواع  متنوعی می باشد . از نظر نوع جنس به گونه های  آهنی، آلومینیومی، استیل و برنجی تقسیم میشود  و از نگاه شکلی به قسم های سوزنی ،سنجاقی، معمولی، کله گاوی، فنری و …. تقسیم میگردد.

مشهورترین و مطرح ترین برندهای تولید انواع اشپیل در ایران شرکت پیچ و اشپیل پارس می باشد که از سال ۱۳۵۹ اقدام به تولید دستگاه اشپیل سازی کرده و به عنوان نخستین سازنده  ایرانی دستگاه اشپیل سازی خود را در جهان معرفی کرده است همچنین این مجموعه با تولید انواع اشپیل های مختلف در سایزهای گوناگون یکی از برترین گروه های فعال صنعتی با بکارگیری مهندسین مجرب و متعهد را دارا می باشد.

تولید انواع اشپیل

گروه پیچ و اشپیل پارس با افتخار اعلام میدارد که کیفیت فراورده های تولید انواع اشپیل توسط شرکت بسیار بالا بوده تا جایی که با نمونه های مشابه خارجی وارداتی رقابت کرده و در برخی از موارد کیفیتی بالاتر از آنها دارا می باشد.

این روند باعث شده است که از سال ۱۳۶۳ جلوی واردات نمونه های خارجی آن را گرفته شود . این مجموعه با به وجود آوردن متد و نوع جدید و بی سابقه ای از دستگاه های اشپیل سازی باعث تحول عظیمی در خط تولید انواع اشپیل صنعتی شده است . یکی از کوچکترین اثرات این تکنولوژی جدید پایین امدن میزان پرتی مواد اولیه و قطعات است. به صورتی که در فرایند تولید با کمترین میزان ضایعات  مواد اولیه و پایین ترین میزان استهلاک قطعات روبه‌رو می باشیم .
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122577181
شماره تلفن ثابت: 02177064975
پست الکترونیکی:eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.